Senast

(null)
29/4 spenderade dagen med Mamsi, ännu en tripp till plantagen. Hennes baksida börjar bli likt en dröm, vill spendera sååå många sommarkvällar där i sommar. Hon har verkligen öga för det där! 
(null)
30/4 valborg! Vi bjöd familjen på grillat, såg på film med Texas och gosa i soffan för att sedan efter maten åka till Mikael och inviga spelet vi skapa. Det blev helt nerkladdat och får slängas haha.. dagen efter gjorde vi inget annat än att glo serie och fisa i soffan.
(null)
2/5 åkte till mor & far efter jobbet, mamma bjöd på tacos!!! sen satt vi och tjöta resten av kvällen och hade det jätte mysigt! 
(null)
& slutligen igår, Jimmy och Fidde tvättade husvagnen medans jag jobbade. Det behövdes, den var helt grön på taket men nu är den sååå fin! Efter jobbet möttes vi upp på Ica, handlade grillmat & sen åt vi göööött, drack lite vin & pratade husvagnsplaner. Man får ju hoppas att det blir någon tripp i år. 
Helgen har varit kanon! 
Idag är jag ledig & ska tvätta & kanske eventuellt ringa och störa min älskade mamma i vanlig ordning, kan ju fan inte umgås med henne för mycket, hon är nog ta mig fan min bästavän. Sen jobbar jag tis-fre, så får la passa på! 
Anonym
2020-05-04 @ 19:36:37

Du är min bästis med ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0