Jeeehah

(null)

(null)

(null)
Har inte skrivit på jätte länge för jag har jobbat mycket, varit krasslig och allmänt sur. Har en släng av järnbrist igen, så fäller hår som en hund och hjärtklappningar så att det känns som att hjärtat mitt snart ska stanna.
Men Jimmy min älskling har köpt blutsaft så är väl snart på bättringsvägen. 
Har iallafall det senast varit med mor och besiktat Elof, han gick nästan igenom besiktningen men får sluta med köttbullar. 
Sen tog jag en shoppingtur i mammas garderob, lurade Jimmy att jag hittat två nya favoritklänningar (han vågade inget annat än att säga att dom var jätte fina). 
Har pysslat på jobbet och igår grillade jag med familjen & hälsade på Momo. 
Nu ska jag sova, jobbar imon igen. Skönt att man gillar sitt jobb så mycket att man längtar tills morgondagen, florist på våren är guld! 
Anonym
2020-05-17 @ 07:33:53

HAHAHAHA..... Du gillade ju dom 🤣🤣🤣




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0