Karantän

Holahola. 
Har varit förskyld sen i lördags så har sen dess undvikt att träffa vänner och har inte tagit mig till affären. Nu när saker är som dom är så inser man verkligen hur mycket man underskattar sin vanliga vardag. Hoppas viruset hinner försvinna innan sommaren, men just nu är det ju inget annat än önsketänk. I värsta fall blir det väl oändliga grillkvällar och öl på trädgården, ensam med jimmy. 
Inte pest men han lär tröttna på enbart mitt sällskap och snack om tiktok,pink room, smink & sims. 
Idag ska vi baka bullar när Jim kommer hem (faktiskt hans ide) & sen trycka i oss aldelles för många och kolla på ozark. Försöker vila upp mig så att jag kan jobba på lördag, pallar inte gå hemma mer.. Behöver prata med någon annan än Jim, mamma & djuren.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0