Helgen

(null)
Efter jobbet i fredags åkte jag & Jim till mor och far, pappa bjöd på mat. Slutade med att vi sov över för jag ville också ta mig en välförtjänt öl eller två hehe. 
Käkade go frukost på deras baksida innan vi åkte vidare till Landvetter för att käka middag hos Jocke. Vi grillade kött, champinjoner & Ruben gjorde världens goaste vitlöksbröd.
Spelade sällskapsspel till typ 12 innan J blev för full i vanlig ordning och åkte hem och kräktes :))))!!! 
Så gårdagen bjöd på bakfylla, kaffe hos Fidde, lek med Molly & målat muttrar som vi ska använda som spelpjäser till brädspelet vi gjort som snart är klart! Det ska invigas på torsdag nämligen! 
Idag är det vidrigt väder så ska tvätta heladagen så ja inte behöver vända ut och in på trosorna när jag jobbar imon haha.
Far och mor har även köpt en valp, så nu räknar vi dagar till juni för då lär dom behöva byta lås på dörren för jag kommer åka dit varje dag för att gosa!! Sååå söt
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0